Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii – Tatiana Drazhnikova
Tatiana Drazhnikova
Bakalářská práce
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
Importance and purpose of sales promotion in gastronomy
Anotace:
Táto práce je věnována jednomu z prostředků propagačního mixu - podpoře prodeje. Je zaměřena na obor gastronomii a byla vypracována na základě údajů získaných v restauraci rychlého občerstvení Subway. Aktualita této práci je ve zkoumání moderních trendů a ohodnocení jejích efektivity.Abstract:
This work is devoted to one of theinstrument of propagation - sales promotion. It is focused on the gastronomic sphere and is based on the data obtained in a fast food restaurant Subway. Novelty of this work is in research of the latest trends of sales promotion and in evaluation of their efficiency.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11836/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRAZHNIKOVA, Tatiana. \textit{Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/dpy3vk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Rybářské eventy ve světle gastronomie a cestovního ruchu
Zuzana Nešetřilová -
Propagace zapomenutých potravin a jejich využití v současné gastronomii
Irena Rosenbergová -
Influencer Marketing in Gastronomy
Marek Havel -
Vstup společnosti pro praktickou podporu gastronomie na zahraniční trhy
Aneta Lázničková -
Menu engineering and its use in gastronomy
Zdeněk Juráň -
Analýza marketingové situace společnosti pro praktickou podporu gastronomie
Aneta Lázničková -
Gastronomie jako součást kulturního dědictví a marketingu cestovního ruchu
Lukáš Jech -
Konkurenceschopnost firmy v oblasti gastronomie
Anastasiia Sytnikova