Rozvoj funkční gramotnosti na střední škole – Veronika NACHMILNEROVÁ
Veronika NACHMILNEROVÁ
Bachelor's thesis
Rozvoj funkční gramotnosti na střední škole
Development of Functional Literacy at Secondary School
Abstract:
Bakalářská práce nazvaná Rozvoj funkční gramotnosti na střední škole se skládá ze dvou částí. Teoretická část má tři kapitoly. V první kapitole je popsána gramotnost obecně. Druhá kapitola se zaměřuje na funkční gramotnost. Třetí kapitola je zaměřena na čtenářskou gramotnost. Cílem této práce bylo vyzkoumat jakým způsobem je rozvíjena funkční gramotnost na středních školách.Abstract:
My bachelor thesis titled Development of Functional Literacy at Secondary Schoolis dividend into two parts. The theoretical part contains 3 chapters. The first chapter introduces universally literacy. The second charter describes functional literacy. The last chapter introduces reader´s literacy. My aim was to find out how teachers at secondary schools develop reading skills and reader´s literacy in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NACHMILNEROVÁ, Veronika. Rozvoj funkční gramotnosti na střední škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ov-cj-12
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Štěpán Dolejší