Vliv přítomnosti cizího jazyka na prožitky ve výuce vedené zážitkovou metodou – Bc. Irena Herzánová
Bc. Irena Herzánová
Bakalářská práce
Vliv přítomnosti cizího jazyka na prožitky ve výuce vedené zážitkovou metodou
The Influence of Foreign Language on the Experiences in the Experiental Learning
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o prožitcích z vyučovací hodiny občanské výchovy vedené zážitkovou metodou obohacenou o cizí jazyk. Cílem práce je zjistit, jak se liší prožitek žáka ve vyučovací hodině občanské výchovy odučené zážitkovou metodou obohacenou o cizí jazyk od prožitků žáka ve vyučovací hodině občanské výchovy vedené pouze zážitkovou metodou. Hlavní výzkumnou otázkou, kterou si bakalářská práce …víceAbstract:
The thesis deals with experiences of civics lessons led by an experience enriched by a foreign language. The aim is to find out how different student experience the civics lesson taught by an experience enriched by foreign language experience in student civics lesson conducted only experiential method. The main research question that the thesis lays out what impact the presence of a foreign language …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/httrp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: MgA. Lenka Remsová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova a rozvoj sociálních dovedností u dětí v mateřské škole
Lenka BURGETOVÁ LUKNÁROVÁ -
Vliv dramatické výchovy na rozvoj osobnosti dítěte předškolního věku
Bronislava Sajovitz -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím estetické výchovy na druhém stupni základní školy
Michaela Stündlová -
Dramatická výchova a její vliv na rozvoj pragmatické jazykové roviny předškolních dětí
Kateřina Jedličková -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Sociální kompetence u žáků na základní škole praktické a jejich rozvoj prostřednictvím dramatické výchovy
Lucie Svobodová -
Rozvoj spolupráce prostřednictvím dramatické výchovy u sluchově postižených žáků středních škol
Michaela Sivčáková -
Dramatické činnosti a rozvoj emocí u dětí předškolního věku
Kateřina BOKROVÁ