Miroslav Svorada

Bachelor's thesis

Vizuální identita firmy

Visual Identity of a Company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit vztah mezi firemní identitou, konkrétněji firemním designem, a počítačovou grafikou, včetně upozornění na důležitost jednotného vizuálního stylu podniku. Práce je tak zaměřena na popis firemní identity, její využití a na přiblížení prvků firemního designu. Dále poukazuje na rozdíly mezi vektorovou a bitmapovou počítačovou grafikou, porovnává příklady softwarových …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to present the relationship between corporate identity, more specifically corporate design, and computer graphics, including the importance of a unified visual style of the company. Thus, the thesis focuses on the description of corporate identity, its use and the introduction of the elements of corporate design. It also points out the differences between vector and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Jiří Vojtěšek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Svorada, Miroslav. Vizuální identita firmy. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Bachelor programme / field:
Information Technologies in Administration / Information Technologies in Administration