Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR – Bc. Ondřej Marček
Bc. Ondřej Marček
Master's thesis
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Private brands management of Czech retail stores
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá privátními značkami českých maloobchodních řetězců a důvody jejich zavádění na trh. V první části této práce jsou představeny pojmy, jejichž znalost je nezbytná pro pochopení navazujících částí. Práce dále obsahuje přehled specifik privátních značek čtyř vybraných maloobchodních řetězců, zákaznický dotazníkový průzkum a dva polostandardizované rozhovory. Hlavním přínosem …viacAbstract:
This thesis presents private brands of Czech retail chains and the reasons for their introduction on the market. In the first part of this work, there is an introduction of concepts that are necessary for understanding the related parts. The thesis also includes an overview of specifics between private brands of four selected retail chains, customer questionnaire survey and two semi-standardized interviews …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nf5bw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Označování potravinářských výrobků značkami kvality
Pavlína Černá -
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
Lucie Hrušková -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Vlasta Šetelová -
Návrh marketingové komunikace výrobce nábytku
Natálie Baránková -
Cesta náhradních dílů od výrobce k zákazníkovi
Miroslav Šona