Nela Panchártková

Bachelor's thesis

Strategie online marketingu pro začínající podnik

Online Marketing Strategy for a Startup Business
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh online komunikační strategie pro začínající podnik. Teoretická část práce popisuje základní principy týkající se online marketingu a promotion. Analytická část práce se věnuje návrhu online marketingové strategie pro začínající podnik na základě analýzy jeho vnitřního prostředí a preferencí jeho potenciálních zákazníků. Komunikační strategie je v analytické …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the design of an online communication strategy for a startup business. The theoretical part describes the basic principles of online marketing and promotion. The analytical part is devoted to design an online marketing strategy for the startup business, based on an analysis of its internal environment and the preferences of its potencional customers. The strategy in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Mlázovský

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Panchártková, Nela. Strategie online marketingu pro začínající podnik. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní