Strategie online marketingu pro začínající podnik – Nela Panchártková
Nela Panchártková
Bachelor's thesis
Strategie online marketingu pro začínající podnik
Online Marketing Strategy for a Startup Business
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh online komunikační strategie pro začínající podnik. Teoretická část práce popisuje základní principy týkající se online marketingu a promotion. Analytická část práce se věnuje návrhu online marketingové strategie pro začínající podnik na základě analýzy jeho vnitřního prostředí a preferencí jeho potenciálních zákazníků. Komunikační strategie je v analytické …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the design of an online communication strategy for a startup business. The theoretical part describes the basic principles of online marketing and promotion. The analytical part is devoted to design an online marketing strategy for the startup business, based on an analysis of its internal environment and the preferences of its potencional customers. The strategy in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Panchártková, Nela. Strategie online marketingu pro začínající podnik. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Marketingová strategie online vzdělávacích kurzů
Kristýna Suchá -
Marketingová strategie online projektu v auto-moto odvětví
Václav Nechyba -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek