Rozvíjení sociolingvistické kompetence na 2. stupni základních škol – Bc. Stanislava ŠKOPÍKOVÁ
Bc. Stanislava ŠKOPÍKOVÁ
Master's thesis
Rozvíjení sociolingvistické kompetence na 2. stupni základních škol
Development of sociolinguistic competence in English lessons at lower secondary schools
Abstract:
The diploma thesis deals with the development of sociolinguistic competence at lower-secondary schools. It aims at the analysis of sociolinguistic competence status in respect to communicative competence, conception of politeness and culture. Based on the relationship of sociolinguistic and pragmatic competence, the thesis analyses the CEFR requirements that are flowingly compared with the language …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá rozvojem sociolingvistických kompetencí na 2. stupni základních škol a analýzou postavení sociolingvistické kompetence vzhledem ke komunikační kompetenci, konceptu zdvořilosti a kultury. Na základě vztahu k pragmatické kompetenci analyzuje požadavky Evropského referenčního rámce pro jazyky, které následně srovnává s jazykovými aspekty Rámcového vzdělávacího programu. Uvedené …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKOPÍKOVÁ, Stanislava. \textit{Rozvíjení sociolingvistické kompetence na 2. stupni základních škol}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/dr9evm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKOPÍKOVÁ, Stanislava. Rozvíjení sociolingvistické kompetence na 2. stupni základních škol. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / USPP-UAJ
Theses on a related topic
-
Vícerozměrné separační techniky pro analýzu metabolomu lidské moči
Jaroslava JÁČOVÁ -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights