Segmentace spotřebitelů na trhu potravin – Pavlína Pechová
Pavlína Pechová
Diplomová práce
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Consumer Segmentation in the Food Market
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na segmentaci spotřebitelů na trhu potravin. Cílem práce bylo provést segmentaci spotřebitelů na trhu potravin, na základě jejich demografických charakteristik či preferencí identifikovat segmenty a následně navrhnout marketingová opatření pro výrobce a prodejce potravin. V teoretické části jsou představena teoretická východiska segmentace, charakteristika trhu potravin …víceAbstract:
The thesis focuses on consumer segmentation in the food market. The aim of the thesis was to segment consumers in the food market, identify segments based on their demographic characteristics or preferences and then propose marketing measures for food producers and retailers. The theoretical part presents the theoretical background of segmentation, the characteristics of the food market in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149354
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Monika Motyčková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková