Současné české metodické příručky pro rozvoj sociálních dovedností osob s vysokofunkčním autismem a Aspergerovým syndromem – Bc. Barbora Janderová
Bc. Barbora Janderová
Diplomová práce
Současné české metodické příručky pro rozvoj sociálních dovedností osob s vysokofunkčním autismem a Aspergerovým syndromem
Current Czech methodical guide books for social skills development of people with high-functioning autism and Asperger syndrome
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Současné české metodické příručky pro rozvoj sociálních dovedností osob s vysokofunkčním autismem a Aspergerovým syndromem“ je analýza českých metodických příruček pro rozvoj osob s vysokofunkčním autismem a Aspergerovým syndromem. V teoretické části této práce jsou představeny poruchy autistického spektra, triáda poškození a etiologie. Dále se práce zaměřuje na sociální …víceAbstract:
The subject of this thesis "Current Czech methodical guide books for development social skills of people with high-functioning autism and Asperger's Syndrome" is an analysis of Czech methodical manuals for the development of people with high-functioning autism and Asperger's syndrome. In the theoretical part of this thesis forms of autism spectrum disorders, triad of damage and etiology are presented …víceKlíčová slova
poruchy autistického spektra Aspergerův syndrom vysokofunkční autismus sociální dovednosti komunikace sociální interakce rozvoj metody metodické příručky autistic spectrum disorders Asperger's Syndrome high-functioning autism social skills communication social interaction development methods methodical manuals
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/axt58/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDEROVÁ, Barbora. \textit{Současné české metodické příručky pro rozvoj sociálních dovedností osob s vysokofunkčním autismem a Aspergerovým syndromem}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/drwjhj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Sociální dovednosti žáka s poruchou autistického spektra a jejich rozvoj
Petra Koutná -
Sociální dovednosti a možnosti jejich rozvoje u dětí s poruchou autistického spektra
Veronika KYSILKOVÁ -
EAN syndrom (Elderly abuse and Neglect) a nedostatek sociální interakce
Olga TOMČÍKOVÁ