Marketingová strategie vinného sklepu – Tereza Habartová
Tereza Habartová
Diplomová práce
Marketingová strategie vinného sklepu
Marketing strategy of wine cellar
Anotace:
Diplomová práce na téma Marketingová strategie vinného sklepu ve své teoretické části nastíní strategický marketing a marketing služeb. Dále se v teoretické části práce píše o segmentaci, targetingu a positioningu. Praktická část se věnuje příběhu vinného sklepu, statistickým datům o víně a analýze konkurence. Z velké části se praktická část zabývá dotazníkovým šetřením. Výsledky tohoto šetření mají …víceAbstract:
Diploma thesis Marketing strategy of wine cellar will introduce strategic mareting and service marketing in theoretical part. Furthermore, in the theoretical part, I write about the segmentation, targeting and positioning. The practical part is devoted to the story of wine cellar, statistical data about wine and competition analysis. The most part of the practical part deals with questionnaire. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48569
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48569
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková