Pěvecké techniky ve školské praxi – Bc. Zuzana VIRČÍKOVÁ
Bc. Zuzana VIRČÍKOVÁ
Master's thesis
Pěvecké techniky ve školské praxi
Singing techniques in school practice
Anotácia:
Tato práce se zabývá využitím pěveckých technik ve školské praxi. V teoretické části se zaměřím na hlasové, dechové a artikulační ústrojí, a také na propojení hlasových rejstříků a hlasovou hygienu. Dále se budu věnovat popisu a porovnání způsobu výuky pěvecké techniky od třech pedagogů zpěvu. Poslední kapitola v této části se zabývá uměleckými vzdělávacími institucemi, ve kterých se vyučuje pěvecká …viacAbstract:
This thesis explores the use of singing techniques in school practice. In the theoretical part, I will focus on the vocal, breathing and articulation systems, as well as the connection between vocal registers and vocal hygiene. I will also describe and compare the way singing technique is taught by three singing teachers. The last chapter in this section deals with arts education institutions where …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Romana Feiferlíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIRČÍKOVÁ, Zuzana. Pěvecké techniky ve školské praxi. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in Music and Lower Secondary School Teacher Training in Health Education
Práce na příbuzné téma
-
Význam Základních uměleckých škol jako výchovně-vzdělávací instituce z pohledu pedagogů
Kateřina Kessnerová -
Rozvoj hodnotové orientace dětí za pomocí uměleckých a mediálních sfér v rámci volnočasové vzdělávácí instituce
Tereza Kopecká -
Hlasová hygiena v rámci hlasové výchovy
Marek Pukl -
Porovnání přístupů k jednotlivým otázkám hlasové výchovy v česky psané literatuře
Markéta Bébarová -
Metodika pěvecké techniky Kena Tamplina
František Herz -
Hlasové techniky populárního zpěvu
Markéta CHLADOVÁ -
Vybrané výukové metody při výuce Ošetřovatelství na SZŠ
Barbora Blažejovská -
Vybrané výukové metody při výuce somatologie na střední zdravotnické škole
Hana Keclíková