Projekt rozšíření sociálních služeb v organizaci Letokruhy, o.p.s. – Bc. Vendula Mikačová
Bc. Vendula Mikačová
Master's thesis
Projekt rozšíření sociálních služeb v organizaci Letokruhy, o.p.s.
The Project of Extension of Social Services in the Organization Letokruhy o.p.s.
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je rozšíření sociálních sluţeb v organizaci Letokruhy, o.p.s. První kapitola teoretické části je věnována podnikatelskému plánu. Zde je popsána jeho charakteristika a struktura. Podnikatelský plán se vytváří jak při zakládání firmy, tak při jejím rozšíření. Následující kapitola pojednává o neziskových organizacích a moţnostech financování. Třetí kapitola je nejrozsáhlejší …viacAbstract:
The main goal of the diploma thesis is the expansion of social services in the institution Letokruhy, Inc. The first chapter of theoretical part is devoted to the business plan where is described its characterics and structure. The business plan is drawn up when a company is establishing and expanding. The next chapter deals with non-profit institution and funding possibilities. The third chapter is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mikačová, Vendula. Projekt rozšíření sociálních služeb v organizaci Letokruhy, o.p.s.. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Health Services Management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt aplikace marketingového mixu 7P ve vybrané společnosti
Kristýna Tesaříková -
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Václav Uhlík -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Marie Uhrová -
Optimalizace marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o.
Václav Poledník -
Návrh marketingového mixu nově vznikající firmy
Přemysl Mužík -
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy
Denisa Vondráčková -
Projekt zvýšení úrovně poskytovaných služeb pan-optik s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Dávid Januš -
Marketingový mix společnosti LOM PRAHA s.p.
Soňa Zoulová