Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let – Michaela Vejsadová
Michaela Vejsadová
Diplomová práce
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Influencer marketing on Instagram and its influence on consumer behavior of children aged 12-15 years
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje dopady influencer marketingu na spotřební chování dětí ve věku 12-15 let. Cílem je i odhalit jejich schopnost rozpoznat reklamní příspěvky v prostředí sociální sítě Instagram. Teoretická část diplomové práce vymezuje pojmy související s influencer marketingem a spotřebním chování dětí. Pro naplnění cílů bylo nejprve analyzováno označování reklamních příspěvků na Instagramu …víceAbstract:
Diploma’s Thesis is describing the impact of influencer marketing on consumer behavior of children aged 12-15 years. The aim is to reveal the ability of these children to recognize advertising posts on Instagram. Theoretical part of the thesis defines terms connected to influencer marketing and consumer behavior of children. To fulfill the objectives of the thesis was first analyzed tagging of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 7. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78839
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Jan Koudelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78839
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Reklamní příspěvky na sociálních sítích
Sabina KUŠNERIKOVÁ -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina