Školní výzvy v edukaci dívek s Aspergerovým syndromem – Mgr. Dagmar ČERNÁ
Mgr. Dagmar ČERNÁ
Advanced ('rigorózní') thesis
Školní výzvy v edukaci dívek s Aspergerovým syndromem
School challenges in the education of girls with Asperger
Abstract:
Rigorózní práce přibližuje specifika edukace dívek s Aspergerovým syndromem a zprostředkovává subjektivní zkušenosti dívek s podporou ve škole. V teoretické části je vymezena terminologie poruch autistického spektra, charakteristika PAS z obecného hlediska i se zřetelem na dívčí fenotyp a možnosti školní podpory a školního poradenství v České republice dle platné legislativy. Výzkumná část práce je …moreAbstract:
Rigorous thesis approximates the specifics of the education of girls with Asperger's syndrome and conveys the subjective experiences of girls with support at school. In the theoretical part, the terminology of autism spectrum disorders is defined, the characteristics of ASD from a general point of view and with regard to the female phenotype, and the possibilities of school support and school counseling …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 3. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÁ, Dagmar. Školní výzvy v edukaci dívek s Aspergerovým syndromem. Olomouc, 2023. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights