Monika Mokrá

Master's thesis

Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery

Abstract:
Cílem diplomové práce „Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v jihlavském pivovaru“ je zpracovat marketingový plán pro Pivovar Jihlava, a.s., respektive pro jeho produkt pivo „Linie“. Výsledkem se stane strategický marketingový plán s konkretizací aktivit na jeden rok dopředu, který bude pro pivovar prakticky využitelný, jelikož firma prozatím pro tento výrobek marketingový plán nesestavila. První …more
Abstract:
The aim of the thesis „Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery“ is to create a marketing plan for Pivovar Jihlava, a.s., respectively, for the product beer „Linie“. The outcome will be a strategic marketing plan with specifications of the activities for one year in advance, which will be practically useful for the brewery, because the company has not created a marketing plan for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studií