Bc. Daria Pogorelova
Bachelor's thesis
Moderní trendy marketingové komunikace
Modern trends in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat zejména moderními trendy marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je analýza moderního marketingu na příkladu konkrétní firmy. Na základě této analýzy zjistím, jakých trendů společnost využívá, jak tyto trendy fungují, a navrhnu vhodnou propagaci služeb firmy CRESTYL s.r.o. Práce bude rozčleněna na dvě části, teoretickou a aplikační. Teoretická část popíše …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on modern trends in marketing communications . The main objective of this work is to describe current marketing trends on the base of communication of existing company. Thesis analyses tools, that are used, how them work, and suggests suitable promotion for company CRESTYL Ltd. Introduction outlines the issue, indicates the objective and the way, how the aim is going to be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ij4aj/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Virální a guerillový marketing v kultuře
Martina Moudrá -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Marketing na internetu
Dmytro Trofymchuk -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec -
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Andrea SALÁKOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků