Bc. Petra Durcová

Diplomová práce

Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti

Proposal of a Content Marketing Strategy for Building Trust on a Social Network
Anotace:
Diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem v kontextu získávání důvěry nových klientů a budování osobního brandingu na sociálních sítích. První část práce přiblíží téma obsahového marketingu z teoretického hlediska, jeho prvky, nástroje a možnosti využití při budování důvěry a osobního brandingu. Praktická část se bude blíže zaměřovat na analýzu sdíleného obsahu na profesní síti LinkedIn a současné …více
Abstract:
The diploma thesis deals with content marketing in the context of gaining the trust of new clients and building personal branding on social networks. The first part of the thesis introduces the topic of content marketing from a theoretical point of view, its components, tools and possibilities of use in building trust and personal branding. The practical part will focus on the analysis of shared content …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michal Stránský, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Durcová, Petra. Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace