Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti – Bc. Petra Durcová
Bc. Petra Durcová
Master's thesis
Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti
Proposal of a Content Marketing Strategy for Building Trust on a Social Network
Abstract:
Diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem v kontextu získávání důvěry nových klientů a budování osobního brandingu na sociálních sítích. První část práce přiblíží téma obsahového marketingu z teoretického hlediska, jeho prvky, nástroje a možnosti využití při budování důvěry a osobního brandingu. Praktická část se bude blíže zaměřovat na analýzu sdíleného obsahu na profesní síti LinkedIn a současné …moreAbstract:
The diploma thesis deals with content marketing in the context of gaining the trust of new clients and building personal branding on social networks. The first part of the thesis introduces the topic of content marketing from a theoretical point of view, its components, tools and possibilities of use in building trust and personal branding. The practical part will focus on the analysis of shared content …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DURCOVÁ, Petra. \textit{Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/dtlnj0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Durcová, Petra. Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociální sítě jako nástroj pro branding
Dominik HERZINA -
Branding značky na sociální síti
Adrián Molota -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Branding – Its History and New Challenges
Anhelina Luniova -
Facebook jako komunikační nástroj pro branding
Kristýna KUČNIROVÁ -
Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding
Nikola MALÁ -
Instagram jako komunikační nástroj pro branding
Michaela ŠKORVÁNKOVÁ -
Vzniká důvěra v demokratické instituce ve škole? Vliv důvěry v učitele na politickou důvěru u adolescentů
Marek Lakota