Prvopočáteční psaní u dětí preferujících levou ruku – Sandra PEŇÁZOVÁ
Sandra PEŇÁZOVÁ
Master's thesis
Prvopočáteční psaní u dětí preferujících levou ruku
Inicial writing of childern who prefer the left hand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou prvopočátečního psaní u dětí preferujících levou ruku. Teoretická část se věnuje prvopočátečnímu psaní na ZŠ, lineárnímu psacímu písmu a písmu Comenia Script, metodikou psaní levou rukou a hygienickým návykům při psaní. Cílem praktické části diplomové práce byla analýza písemného projevu levorukých žáků a jejich hygienických návyků v časovém horizontu.Abstract:
This thesis focuses on the topic of inicial writing by left-handed children. The theoretical part explores inicial writing at primary schools, linear cursive writing, Comenia Script writing, methods of left-handed writing and hygiene habits in the process of writing. The aim of the practical part is to analyse left-handed pupils' writing skills and their hygiene habits in a given period of time.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PEŇÁZOVÁ, Sandra. Prvopočáteční psaní u dětí preferujících levou ruku. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Theses on a related topic
-
Vliv edukace všeobecnou sestrou na hygienické návyky u dětí předškolního věku
Hana BOŘILOVÁ -
Hygienické návyky u dívek z pohledu prevence zánětlivých gynekologických onemocnění.
Lucie KŘIVKOVÁ -
Metodika dílen psaní na SŠ se zaměřením na terapeutické vyprávění
Kateřina Sassmann -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metodika prvočátečního čtení a psaní u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Zdenka Nováková -
Levoruký učitel ve výuce elementárního psaní
Barbora Pokorná -
Problematika levorukosti/leváctví ve výuce prvopočátečního psaní
Martina Vinšová -
Diagnostika psaní u dětí preferujících levou ruku v elementární třídě základní školy
Klára VAVŘÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights