Martina Ottová

Diplomová práce

Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations

Building a good destination brand with Public Relations tools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá budováním dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations. Hlavním cílem je vytvoření vhodné strategie pro Českou republiku na základě konkrétních příkladů PR kampaní ze zahraničí ve vybraných oblastech cestovního ruchu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy potřebné k pochopení tématu a aplikovány …více
Abstract:
This diploma thesis deals with building a good destination brand with Public Relations tools. The aim of the work is create a suitable strategy for the Czech republic based on specific PR campaign from abroad in selected tourism areas. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concepts needed to understand the topic and applied in the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2021
  • Vedoucí: Jan Herget
  • Oponent: Jiří Šebek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81907