Marketingová (komunikačná) stratégia riešenia spoločenského (sociálneho) problému – Bc. Zuzana Blašková
Bc. Zuzana Blašková
Master's thesis
Marketingová (komunikačná) stratégia riešenia spoločenského (sociálneho) problému
The Marketing (Communication) Strategy for the Solving of Social Problems
Anotácia:
Diplomová práca v prvej časti definuje sociálny marketing a pojmy s ním súvisiace, približuje výz-nam zdravého životného štýlu a objasňuje základy marketingového výskumu. Praktická časť sa skladá z komparatívnej analýzy troch rozdielnych zahraničných kampaní za zvýše-nie konzumácie ovocia a zeleniny a z výskumu formou dotazníkového šetrenia, ktorý ana-lyzuje informovanosť o prínosoch konzumácie ovocia …viacAbstract:
This master's thesis in the fisrt part defines social marketing and the related terms, approaches a meaning of healthy lifestyle and explains the basics of marketing research. The practical part consists of a comparative analysis of three different international campaigns for incre-asing the fruits and vegetables intake and a questionnaire research, which analyses the awareness of fruit and vegetable …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAŠKOVÁ, Zuzana. \textit{Marketingová (komunikačná) stratégia riešenia spoločenského (sociálneho) problému}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/dtwipq/.
Jak správně citovat práci
Blašková, Zuzana. Marketingová (komunikačná) stratégia riešenia spoločenského (sociálneho) problému. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications