Využití umělé inteligence v marketingové kampani firmy Golf Europe – Bohumil Sajner
Bohumil Sajner
Bachelor's thesis
Využití umělé inteligence v marketingové kampani firmy Golf Europe
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá integrací umělé inteligence (AI) do marketingových strategií společnosti Golf Europe. Práce zkoumá, jak AI může zlepšit personalizaci, automatizaci a celkovou efektivitu marketingových aktivit. V teoretické části jsou představeny základní principy a aplikace AI v marketingu, včetně chatbotů, optimalizace obsahu a automatizace marketingových kampaní. Praktická část se …moreAbstract:
This bachelor thesis explores the integration of artificial intelligence (AI) into the marketing strategies of Golf Europe. The study examines how AI can enhance personalization, automation, and overall efficiency of marketing activities. The theoretical part presents the fundamental principles and applications of AI in marketing, including chatbots, content optimization, and campaign automation. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAJNER, Bohumil. \textit{Využití umělé inteligence v marketingové kampani firmy Golf Europe}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Available from: https://theses.cz/id/du067v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie
Tomáš Janík -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Marketingová strategie podniku
Shynggyz Bekkozhiyev -
Marketingová strategie společnosti CADservis, s. r. o.
Zuzana Kološová -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský