Vnímání hodnocení žáků učiteli v odborném výcviku na vybraných SŠ v JmK – Martin Pulec
Martin Pulec
Bakalářská práce
Vnímání hodnocení žáků učiteli v odborném výcviku na vybraných SŠ v JmK
Perception of evaluation of pupils by teachers in vocational training at selected secondary schools in JMK
Anotace:
Tématem bakalářské práce je „Vnímání hodnocení žáků učiteli v odborném výcviku na vybraných SŠ v JMK“. Hlavním cílem je poznat, popsat a interpretovat, jak učitelé odborného výcviku vnímají a realizují hodnocení žáků vybraných SŠ v JMK. Teoretická část práce se věnuje hodnocení žáků obecně a je zaměřena na definování smyslu a různých funkcí hodnocení, cílů, typů a nejběžnějších forem hodnocení. Prostor …víceAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is "Perception of evaluation of pupils by teachers in vocational training at selected secondary schools in JMK". The main goal is to find out, describe and interpret how vocational training teachers perceive and implement the evaluation of selected secondary school pupils in South-Moravian region. The theoretical part of the thesis is devoted to the assessment of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
- Oponent: Lenka Kamanová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
Jana Nohová -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Assessment of writing in dyslexic learners at lower secondary school
Markéta Vysloužilová -
Assessment - teachers and students attitudes
Pavla Šaldová -
Are Teachers Objective and Impartial in Evaluating Business School Students or Do They Pursue Other Goals?
Simon Senčar -
The process of setting goals with a focus on developing language skills
Martina Karpetová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Návrh tematického plánu předmětu Odborný výcvik střední odborné školy
Kateřina Broučková