Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives – Marek LUTR
Marek LUTR
Bakalářská práce
Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives
Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is an analysis of culturally specific marketing which is focused on websites of international companies. The work is divided into two parts. The theoretical part of the paper discusses current trends and prospects of localization, describes key concepts and Dr. Singh?s five-level classification of websites on the basis of their cultural adaptation. It also …víceAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza kulturně specifického marketingu se zaměřením na webové stránky mezinárodních společností. Práce je rozvržena do dvou částí. Teoretická část práce rozebírá současné trendy a vyhlídky lokalizace, popisuje klíčové pojmy a pětistupňovou klasifikaci webových stránek dle jejich kulturní adaptace Dr. Singha. Popisuje rovněž Hofstedovy a Hallovy kulturní dimenze …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUTR, Marek. Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Metody lokalizace webových stránek
Maxim Nikulcha -
Lokalizace webových stránek v rámci procesu překladu
Jakub Srp -
Lokalizace jako specifický druh překladu
Gabriela MEČLOVÁ -
Metodika lokalizace webových aplikací
Jan Miřacký -
Případová studie lokalizace produktu
Kateřina PETRŮJOVÁ -
Lokalizace Vstupního profilu normy ISO/IEC 29110 do češtiny a jeho publikace v Eclipse Process Framework Composer
David Šimko -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek