Denisa Pajungová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace nákupního centra

Marketing Communication Analysis of Shopping Centre
Anotace:
V úvode práce bola popísaná charakteristika nákupného centra, stručná história nákupných centier a tiež určitá koncepcia nákupného centra Forum Nová Karolína. Neskôr práca obsahovala teoretické východiská marketingovej komunikácie a tiež už spomínanú analýzu komunikačných aktivít samotného centra. Praktická časť pozostávala z marketingového výskumu, ktorý slúžil ako podklad pri návrhoch na zlepšenie …více
Abstract:
The introduction of the thesis characterizes the shopping center, its brief history and the actual concept of the shopping center Forum Nová Karolína. Further the thesis describes theories of marketing communication and the analysis of the communication mix used by the observed shopping center. The practical part of the thesis contains market research that is the main source of proposed improvements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Miroslav Merenda

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod