Analýza marketingové komunikace nákupního centra – Denisa Pajungová
Denisa Pajungová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace nákupního centra
Marketing Communication Analysis of Shopping Centre
Anotace:
V úvode práce bola popísaná charakteristika nákupného centra, stručná história nákupných centier a tiež určitá koncepcia nákupného centra Forum Nová Karolína. Neskôr práca obsahovala teoretické východiská marketingovej komunikácie a tiež už spomínanú analýzu komunikačných aktivít samotného centra. Praktická časť pozostávala z marketingového výskumu, ktorý slúžil ako podklad pri návrhoch na zlepšenie …víceAbstract:
The introduction of the thesis characterizes the shopping center, its brief history and the actual concept of the shopping center Forum Nová Karolína. Further the thesis describes theories of marketing communication and the analysis of the communication mix used by the observed shopping center. The practical part of the thesis contains market research that is the main source of proposed improvements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97443
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Miroslav Merenda
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Implementation of Secure communication for IoT based on Arduino board
Hai Yen Le