Analýza marketingových komunikací francouzské kosmetické značky na českém trhu – Zuzana Musilová
Zuzana Musilová
Master's thesis
Analýza marketingových komunikací francouzské kosmetické značky na českém trhu
Analysis of marketing communications of French cosmetic brand on the Czech market
Abstract:
Tato práce pojednává o komunikační strategii francouzské značky přírodní kosmetiky L'OCCITANE na českém trhu. Cílem práce je popsat komunikační mix, analyzovat dosavadní komunikace společnosti a stanovit možnosti zvýšení jeho efektivity a optimalizace. Teoretická část se zaměřuje na nástroje marketingového mixu, kam patří i propagace (marketingové komunikace). Následuje popis současného vývoje komunikací …moreAbstract:
This work discusses the communication strategy of French natural cosmetics brand, L'Occitane on the Czech market. The aim is to describe the communication mix, analyze previous communications and the possibility of increasing its efficiency and optimization. The theoretical part focuses on marketing mix tools, including promotion (marketing communications). The analysis describes the current communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26150
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Jiří Mikeš
- Reader: Anna Jadrná
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26150
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
Sára Dimovová -
Návrh plánu marketingové komunikace nové značky v odvětví přírodní kosmetiky na vybrané sociální síti
Robert Osmančík