Zuzana Musilová

Master's thesis

Analýza marketingových komunikací francouzské kosmetické značky na českém trhu

Analysis of marketing communications of French cosmetic brand on the Czech market
Abstract:
Tato práce pojednává o komunikační strategii francouzské značky přírodní kosmetiky L'OCCITANE na českém trhu. Cílem práce je popsat komunikační mix, analyzovat dosavadní komunikace společnosti a stanovit možnosti zvýšení jeho efektivity a optimalizace. Teoretická část se zaměřuje na nástroje marketingového mixu, kam patří i propagace (marketingové komunikace). Následuje popis současného vývoje komunikací …more
Abstract:
This work discusses the communication strategy of French natural cosmetics brand, L'Occitane on the Czech market. The aim is to describe the communication mix, analyze previous communications and the possibility of increasing its efficiency and optimization. The theoretical part focuses on marketing mix tools, including promotion (marketing communications). The analysis describes the current communications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Anna Jadrná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26150