Marketingstrategien der österreichischen und der tschechischen Sportklubs / Marketingové strategie rakouských a českých sportovních klubů – Patrik KRÄTSCHMER
Patrik KRÄTSCHMER
Bakalářská práce
Marketingstrategien der österreichischen und der tschechischen Sportklubs / Marketingové strategie rakouských a českých sportovních klubů
Marketing Strategies of Austrian and Czech Sport Clubs
Abstract:
This bachelor thesis analyses initially the present state of the company environment and researches the present market position of golf resorts Golf Resort Olomouc and Golf Resort Haugschlag. The goal of the thesis is the evaluation of all acquired knowledge?s and subsequent suggestion of new innovative marketing strategies for both resorts and their comparison.Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nejprve analýzou celkového prostředí společnosti a zkoumá současnou pozici golfových resortů, Golf Resortu Olomouc a Golf Resortu Haugschlag, na trhu. Cílem této práce je vyhodnocení všech získaných poznatků a následný návrh nových inovativních marketingových strategií pro oba resorty a jejich následné srovnání.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2014
Zveřejnit od: 13. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÄTSCHMER, Patrik. \textit{Marketingstrategien der österreichischen und der tschechischen Sportklubs / Marketingové strategie rakouských a českých sportovních klubů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/dv5lb5/.
Jak správně citovat práci
KRÄTSCHMER, Patrik. Marketingstrategien der österreichischen und der tschechischen Sportklubs / Marketingové strategie rakouských a českých sportovních klubů. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová