Patrik KRÄTSCHMER

Bakalářská práce

Marketingstrategien der österreichischen und der tschechischen Sportklubs / Marketingové strategie rakouských a českých sportovních klubů

Marketing Strategies of Austrian and Czech Sport Clubs
Abstract:
This bachelor thesis analyses initially the present state of the company environment and researches the present market position of golf resorts Golf Resort Olomouc and Golf Resort Haugschlag. The goal of the thesis is the evaluation of all acquired knowledge?s and subsequent suggestion of new innovative marketing strategies for both resorts and their comparison.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nejprve analýzou celkového prostředí společnosti a zkoumá současnou pozici golfových resortů, Golf Resortu Olomouc a Golf Resortu Haugschlag, na trhu. Cílem této práce je vyhodnocení všech získaných poznatků a následný návrh nových inovativních marketingových strategií pro oba resorty a jejich následné srovnání.
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2014
Zveřejnit od: 13. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRÄTSCHMER, Patrik. Marketingstrategien der österreichischen und der tschechischen Sportklubs / Marketingové strategie rakouských a českých sportovních klubů. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání