Bc. Eva Jabulková

Master's thesis

Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.

Fairs and exhibitions as the marketing tool in the building company called PSJ, a.s.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou veletrhů a výstav jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. Je zde analyzován vývoj výstavnictví na českém trhu, dále je pak proveden výzkum zájmu o účast na výstavách a veletrzích z pohledu vystavovatelů, konkrétně stavebních společností, a také z pohledu pořadatelů. V práci je zpracována situační analýza společnosti PSJ, a.s. a vytvořen konkrétní plán …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the definition of fairs and exhibitions which are considered as one of tools of marketing communication. Development of exhibitions in the Czech market is analysed there. Furthermore a research of interest is made, aimed at the specific degree of participation at trade fairs and exhibitions from exhibitors´ and organizers´ point of view. The thesis is focused primarily …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jabulková, Eva. Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní