Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s. – Bc. Eva Jabulková
Bc. Eva Jabulková
Master's thesis
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
Fairs and exhibitions as the marketing tool in the building company called PSJ, a.s.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou veletrhů a výstav jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. Je zde analyzován vývoj výstavnictví na českém trhu, dále je pak proveden výzkum zájmu o účast na výstavách a veletrzích z pohledu vystavovatelů, konkrétně stavebních společností, a také z pohledu pořadatelů. V práci je zpracována situační analýza společnosti PSJ, a.s. a vytvořen konkrétní plán …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the definition of fairs and exhibitions which are considered as one of tools of marketing communication. Development of exhibitions in the Czech market is analysed there. Furthermore a research of interest is made, aimed at the specific degree of participation at trade fairs and exhibitions from exhibitors´ and organizers´ point of view. The thesis is focused primarily …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JABULKOVÁ, Eva. \textit{Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/dv7o45/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jabulková, Eva. Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Marketingová komunikace galerijních výstav
Kateřina Chalupová -
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Markéta Kmeťová -
Marketingová on-line komunikace prodejní výstavy Křehká krása
Barbara Anna Bezoušková -
Zhodnocení marketingové komunikace
Michaela Kubaštová -
Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy
Rudolf Baron