Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s. – Bc. Eva Jabulková
Bc. Eva Jabulková
Master's thesis
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
Fairs and exhibitions as the marketing tool in the building company called PSJ, a.s.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou veletrhů a výstav jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. Je zde analyzován vývoj výstavnictví na českém trhu, dále je pak proveden výzkum zájmu o účast na výstavách a veletrzích z pohledu vystavovatelů, konkrétně stavebních společností, a také z pohledu pořadatelů. V práci je zpracována situační analýza společnosti PSJ, a.s. a vytvořen konkrétní plán …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the definition of fairs and exhibitions which are considered as one of tools of marketing communication. Development of exhibitions in the Czech market is analysed there. Furthermore a research of interest is made, aimed at the specific degree of participation at trade fairs and exhibitions from exhibitors´ and organizers´ point of view. The thesis is focused primarily …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JABULKOVÁ, Eva. \textit{Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.}. Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/dv7o45/.
Jak správně citovat práci
Jabulková, Eva. Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Marketingová komunikace galerijních výstav
Kateřina Chalupová -
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Markéta Kmeťová -
Marketingová on-line komunikace prodejní výstavy Křehká krása
Barbara Anna Bezoušková -
Zhodnocení marketingové komunikace
Michaela Kubaštová -
Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy
Rudolf Baron