Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání – Bc. Lucie Kedroňová
Bc. Lucie Kedroňová
Diplomová práce
Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
The Analysis of the Primary School Teachers Attitudes to Inclusive Education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá konceptem inkluzivního vzdělávání a přístupem učitelů k tomuto konceptu. První tři kapitoly jsou tvořeny teoretickou částí diplomové práce. První kapitola je zaměřena na vymezení pojmu inkluze a integrace, historický vývoj inkluzivního vzdělávání, vývoj přístupu ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a dokumenty, které zásadně ovlivnily vznik a vývoj inkluzivního …víceAbstract:
The master thesis deals with the concept of inclusive education and teachers´ attitudes to this kind of concept. The first three chapters represent the theoretical part of the master thesis. The first chapter is focused on specifying the terms of inclusion and integration, history of the inclusive education, chenges of approaches to educating children with special needs through history, and on documents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/niukp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ