Bc. Lucie Kedroňová

Master's thesis

Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání

The Analysis of the Primary School Teachers Attitudes to Inclusive Education
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá konceptem inkluzivního vzdělávání a přístupem učitelů k tomuto konceptu. První tři kapitoly jsou tvořeny teoretickou částí diplomové práce. První kapitola je zaměřena na vymezení pojmu inkluze a integrace, historický vývoj inkluzivního vzdělávání, vývoj přístupu ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a dokumenty, které zásadně ovlivnily vznik a vývoj inkluzivního …viac
Abstract:
The master thesis deals with the concept of inclusive education and teachers´ attitudes to this kind of concept. The first three chapters represent the theoretical part of the master thesis. The first chapter is focused on specifying the terms of inclusion and integration, history of the inclusive education, chenges of approaches to educating children with special needs through history, and on documents …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedúci: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Special Education