Etické aspekty v marketingové komunikaci – Bc. Natálie Lokvencová
Bc. Natálie Lokvencová
Bachelor's thesis
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Ethical Aspects in Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá otázkou etiky v marketingu, se kterou úzce souvisí společenská odpovědnost ve sportu. První část, tedy teoretická, nám představuje pojem marketing ve sportu, od kterého se odvíjí celé fungování společenské odpovědnosti neboli CSR. Představuje reklamní a medializační prostředky v rámci sportu a etických aspektů. Odhaluje sociologicko-etické problémy, které souvisí s hrou fair …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with ethics in marketing which is closely related to social responsibility in sport. The first part, means theoretical part of bachelor thesis, introduces concept of marketing in sport, from which it follows functioning of social responsibility, in short CSR. This part presents advertising and media resources in sport or ethical aspects. It reaveals socialethics problems, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lnze1/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 10. 2019
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: Ing. Miroslav Dittrich
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová