Bc. Natálie Lokvencová

Bachelor's thesis

Etické aspekty v marketingové komunikaci

Ethical Aspects in Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá otázkou etiky v marketingu, se kterou úzce souvisí společenská odpovědnost ve sportu. První část, tedy teoretická, nám představuje pojem marketing ve sportu, od kterého se odvíjí celé fungování společenské odpovědnosti neboli CSR. Představuje reklamní a medializační prostředky v rámci sportu a etických aspektů. Odhaluje sociologicko-etické problémy, které souvisí s hrou fair …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with ethics in marketing which is closely related to social responsibility in sport. The first part, means theoretical part of bachelor thesis, introduces concept of marketing in sport, from which it follows functioning of social responsibility, in short CSR. This part presents advertising and media resources in sport or ethical aspects. It reaveals socialethics problems, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 10. 2019
  • Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Reader: Ing. Miroslav Dittrich

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication