Petra Vašíčková

Master's thesis

Monitoring sociálních sítí jako součást marketingového výzkumu firmy

Monitoring of Social Networks as Part of Marketing Research of Firm
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl pomoci společnostem v práci se sociálními sítěmi. V první kapitole je stručné seznámení se sociálními sítěmi a jejich uživateli. Druhá kapitola pomáhá společnostem uvědomit si, jak jsou sociální sítě spjaty s marketingovými aktivitami a jaké mají možnostmi monitoringu. Dále je práce zaměřena na to, pro které druhy podnikání je monitoring vhodný a také jak správně zvolit …more
Abstract:
The main purpose of this master thesis is to help companies in their work with social networks. The first chapter is a short introduction into social networks and types of their users. The second chapter helps companies to realize how the social networks are connected to marketing activities and what kind of monitoring possibilities they can take advantage of. Then the thesis is focused on what kind …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2013
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Michal Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38585