Monitoring sociálních sítí jako součást marketingového výzkumu firmy – Petra Vašíčková
Petra Vašíčková
Master's thesis
Monitoring sociálních sítí jako součást marketingového výzkumu firmy
Monitoring of Social Networks as Part of Marketing Research of Firm
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl pomoci společnostem v práci se sociálními sítěmi. V první kapitole je stručné seznámení se sociálními sítěmi a jejich uživateli. Druhá kapitola pomáhá společnostem uvědomit si, jak jsou sociální sítě spjaty s marketingovými aktivitami a jaké mají možnostmi monitoringu. Dále je práce zaměřena na to, pro které druhy podnikání je monitoring vhodný a také jak správně zvolit …moreAbstract:
The main purpose of this master thesis is to help companies in their work with social networks. The first chapter is a short introduction into social networks and types of their users. The second chapter helps companies to realize how the social networks are connected to marketing activities and what kind of monitoring possibilities they can take advantage of. Then the thesis is focused on what kind …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38585
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2013
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Michal Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Internetový marketing
Ilona Bartošová -
Analýza a návrh metodiky využití sociálních sítí pro marketing
Petra Marešová