Využití mobilních aplikací v marketingu cestovního ruchu – Eliška KREJZOVÁ
Eliška KREJZOVÁ
Bachelor's thesis
Využití mobilních aplikací v marketingu cestovního ruchu
Use of applications for mobile devices in tourism marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o využití mobilních aplikací v marketingu cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je identifikace využití mobilních aplikací pro cestovní ruch a vytvoření návrhů pro jejich zlepšení. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, první z nich je teoretická, kde je popsána daná problematika a definovány pojmy jako marketing, cestovní ruch, eTurismus a mTurismus. Druhou je část …moreAbstract:
This bachelor thesis is about the use of applications for mobile devices in tourism marketing. The aim of this thesis is to identify the use of mobile applications in the tourism industry and create a suggestion for their improvement. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is about defining the concept of marketing, tourism, eTourism, and mTourism …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KREJZOVÁ, Eliška. Využití mobilních aplikací v marketingu cestovního ruchu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová