Možnosti a efektivita inkluzivního vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole – Natálie Ježková
Natálie Ježková
Bakalářská práce
Možnosti a efektivita inkluzivního vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Possibilities and effectiveness of inclusive education for children with special educational needs in preschool education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá inkluzivním vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a empirické. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů, historickému vývoji inkluzivního vzdělávání, specifikům speciálních vzdělávacích potřeb, roli školských poradenských zařízení a popisu podpůrných opatření. V empirické části byly …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the inclusive education for children with special educational needs in preschool education. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines key concepts, describes the historical development of inclusive education, addresses the specifics of special educational needs, outlines the role of school counselling services, and explains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lfy0m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2025
- Vedoucí: prof. PaedDr. Vladimír Klein, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Poradenské služby směrem k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Veronika FIALOVÁ -
Činnosti poradenských pracovišť na středních školách v Plzeňském kraji
Isabela Sobczaková -
Spolupráce učitelů 1. stupně ZŠ se školskými poradenskými zařízeními
Anna OBADALOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová -
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Hana Váňová -
Inkluzivní vzdělávání v České republice a ve Švédsku
Sabina Herdová -
Inkluzivní vzdělávání a integrace ukrajinských žáků na prvním stupni základních škol
Vendula Fraňková