Žaneta BAJZOVÁ
Bachelor's thesis
Výukový program pro diagnostiku anémií
Educational programme for diagnosis of anaemia
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám problematikou anémií. V teoretické části na úvod popisuji funkci, strukturu a vznik erytrocytů spolu s funkcí, strukturou a biosyntézou hemoglobinu. Uvádím definici anémie spolu s fakty týkajícími se anémie a rozebírám diagnostiku chudokrevnosti. Na závěr popisuji nejčastější typy anémií z hlediska jejich etiopatogeneze a diagnostiky. Praktická část je věnována tvorbě …moreAbstract:
In my bachelor thesis I deal with anaemia issues. In the theoretical part I describe as an introduction the function, structure and formation of red blood cells along with the function, structure and biosynthesis of hemoglobin. I present the definition of anaemia along with facts about anaemia and analyse the diagnosis of anaemia. Finally, I describe the common types of anaemia in terms of their etiopathogenesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: MUDr. Milan Matuška, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAJZOVÁ, Žaneta. Výukový program pro diagnostiku anémií. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Lékařská fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Lékařská fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of MedicineBachelor programme / field:
Specialization in Health Service / Health Laboratory Assistant
Theses on a related topic
-
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová -
Výukový program "Předcházíme odpadům" pro žáky ve 4. ročníku.
Klára Rozsívalová -
Výukový program první pomoci pro žáky 1. stupně ZŠ
Monika Merglová -
Ekologický výukový program pro předškolní děti – „Žížala“
Žaneta Pochopová -
Environmentální výukový program pro předškolní děti
Maria Staňková -
Výukový program pro bezpečné a hospodárné ovládání trolejbusu v městské hromadné dopravě osob
Přemysl Galčan -
Výukový program sebeobrany pro začátečníky
Ondřej Křivánek