Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Bc. Lenka Jirásková
Bc. Lenka Jirásková
Bakalářská práce
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence zvoleného subjektu Znovín Znojmo, a.s. na maloobchodním trhu moravského kraje. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž první část je věnována teoretickému obsahu, který je zaměřen na charakteristiku obchodu a jeho funkci. Ve druhé, praktické části je nejprve představen analyzovaný subjekt, následně je provedena SWOT analýza společnosti, analýza nákupní …víceAbstract:
Bachelor thesis analyses the competition of a selected entity Znovin Znojmo a.s. the retail market for Moravia region. The thesis consists of two parts. First part discusses the theory content that is focused on the characteristics of business and its function. The second part is practical where firstly is introduced analysed entity. Subsequently SWOT analysis of company, analysis of shopping atmosphere …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/usb55/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Bednářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová