Návrh marketingové komunikace a komunikačního mixu pro Kolo pro život – Bc. Kryštof Kocánek
Bc. Kryštof Kocánek
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace a komunikačního mixu pro Kolo pro život
Design of marketing communication and communication mix for Kolo pro život
Abstract:
Diplomová práce řeší klesající účast na sportovních akcích pro veřejnost s názvem Kolo pro život, které pořádající společnost organizuje již 22 let. Jedná se o akce na horských kolech. Cílem práce je navržení komunikačního mixu včetně konkrétních návrhů řešení, které by pomohly tento problém vyřešit. Zároveň by měly oslovit nové účastníky, aby projekt v příštích letech mohl dále fungovat. Tento problém …moreAbstract:
The thesis deals with the declining participation in public sporting events organised for 22 years by Kolo pro život. These are mountain bike events. The aim of the thesis is to propose a communication mix, including concrete suggestions for solutions to help solve this problem and help reach new participants. The reason to reach new participants is to ensure that the project can continue and function …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Valery Senichev, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme / field:
Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová