Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví – Bc. Aneta Němečková
Bc. Aneta Němečková
Bakalářská práce
Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví
Analysis of a selected customer segment from the perspective of the current hospitality industry
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma „Analýza vybraného segmentu z pohledu současného hotelnictví“ se zabývá podrobným popisem segmentu seniorů v rámci cestovního ruchu. Cílem je identifikace charakteristik segmentu seniorů, vytvoření tržního profilu segmentu na základě provedené analýzy a navržení marketingové komunikace a dalších aktivit v hotelovém provozu.Abstract:
This bachelor thesis on the topic of "the Analysis of a selected segment from the perspective of the current hospitality industry" deals with the detailed descriptions of the segment of the elderly in terms of tourism. The aim is to identify the characteristics of the senior segment, create a market segment profile based on analysis and lastly to propose marketing communications and other activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/nrvla/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2019
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMEČKOVÁ, Aneta. \textit{Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/dxlm9n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová