Móda jako sebevyjádření mladých Číňanů – Sára KOHLOVÁ
Sára KOHLOVÁ
Bakalářská práce
Móda jako sebevyjádření mladých Číňanů
Fashion as Self-Expression of Chinese Youth
Anotace:
Bakalářská práce "Móda jako sebevyjádření mladých Číňanů" se zabývá postojem současné beijingské generace Z k módě jako způsobu vlastní sebe-exprese. Pomocí analýzy hloubkových rozhovorů se zkoumají tendence a preference jedinců v oblastech fast fashion, luxusních značek a jejich padělků. Hloubkový charakter práce dokreslují dodatečná témata týkající se každého z respondentů. Cílem práce je co nejautentičtěji …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Fashion as Self-Expression of Chinese Youth" deals with the attitude of the current Beijing Z generation towards fashion as a way of self-expression. The analysis of in-depth interviews examines the tendencies and preferences of individuals in the areas of fast fashion, luxury brands and their fakes. The in-depth nature of the work is illustrated by specific additional topics …víceKlíčová slova
móda sebevyjádření generace Z Čína luxus padělek fast fashion hloubkový rozhovor mladí Číňané
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Kučera, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOHLOVÁ, Sára. Móda jako sebevyjádření mladých Číňanů. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Čínská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Postoj generácie Z k udržateľnosti v odvetví fast fashion
Tatiana Rothová -
Influence of consumers' lifestyle on purchasing fast fashion products
Valentina Malievskaia -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká
Název
Vložil
Vloženo
Práva