Lucie ZUBKOVÁ

Bakalářská práce

Výukové strategie využívané u žáků s těžkým kombinovaným postižením

Teaching strategies used by students with severe multiple disabilities
Anotace:
Má bakalářská práce je zaměřena na výukové strategie, které se využívají u žáků s těžkým kombinovaným postižením. V práci je popsáno mentální postižení, její definice, jednotlivé stupně a také etiologie. V práci se také věnuji kombinovaným postižením. Dále v práci vysvětluji systém vzdělávání a vzdělávací strategie určené pro takto postižené žáky. Empirická část obsahuje popis základní školy speciální …více
Abstract:
My thesis is focused on teaching strategies that are used by students with multiple serious disabilities. The work describes mental disability, definition, different grades and etiology. In this thesis is also given focus on to combined disabilities. Further I?m explaining system of education and training strategies that is suitable for students with this disabilities.. The empirical part contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZUBKOVÁ, Lucie. Výukové strategie využívané u žáků s těžkým kombinovaným postižením. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta