Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb – Bc. Martin Sovák
Bc. Martin Sovák
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
The Marketing Strategy of the Firm in the Area of Financial Services
Anotace:
Strategie je základním kamenem firmy a předpokladem její úspěšnosti. Správné nastavení strategie má podstatný vliv na její směřování. Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb“ je analýza marketingové strategie společnosti s Autoleasing, a.s. a návrh její aktualizace. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým základem čerpaným z domácí a zahraniční literatury …víceAbstract:
Strategy is the cornerstone of any company and a prerequisite for its success. Proper adjustment of strategy has a significant impact on its future development. The objective of this bachelor's thesis "The Marketing Strategy of the Firm in the Area of Financial Services" is to analyse and update the marketing strategy of the firm s Autoleasing, a.s. The first section pertains to a summary of theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e97xj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy. SWOT analýza. (Analýza slabých a silných stránek, příležitostí a rizik rozvoje cestovního ruchu.)
Ladislav SUDÍK -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera