Mgr. Lenka Pavličová

Bakalářská práce

La contribution de la synesthésie dans les publicités cosmétiques et alimentaires en France : analyse sémantique

The Contribution of Synesthesia to the Advertisement of Cosmetic products and Food in France: Semantic Analysis
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze function and contribution of synesthesia to the advertisement of cosmetic products and food in France. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The first part focuses at first on the advertisement and explains its connotative and denotative meaning; it also presents verbal and iconic elements and rhetoric methods of advertising discourse …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat funkci a přínos synestezie ve francouzských reklamách na kosmetiku, parfémy, mléčné výrobky a kávu. Práce je rozdělena na část teoretickou a analytickou. Teoretická část se nejprve věnuje reklamě, vysvětluje, jak funguje konotační a denotační reklama, a ukazuje, jaké verbální a ikonické prvky či rétorické postupy jazyk reklamy využívá. Vedle toho tato práce …více
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Christophe Gérard L. Cusimano
  • Oponent: PhDr. Zuzana Raková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta