Using authentic texts in teaching English to teenagers – Bc. Anna POLEDNOVÁ
Bc. Anna POLEDNOVÁ
Master's thesis
Using authentic texts in teaching English to teenagers
Using authentic texts in teaching English to teenagers
Abstract:
The thesis explores the use of authentic texts in teaching English to teenagers. The objective of the thesis is to reveal the advantages and disadvantages of the authentic texts, whether the authentic texts are included by teachers in English lessons, etc. Moreover, the use of authentic texts is examined from the point of view of teenagers themselves. The thesis is divided into two main parts, theoretical …viacAbstract:
Cílem diplomové práce je zjistit reálnou situaci v oblasti užívání autentických textů při výuce anglického jazyka, respektive čtení, se zaměřením na dospívající mládež. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí ? teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá tématy jako čtení ve výuce jazyků, metodologický proces výuky čtení, motivace žáků a překážky kladené na výuku čtení. Velká část práce je …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: Mgr. Libuše Lišková, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLEDNOVÁ, Anna. Using authentic texts in teaching English to teenagers. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-FJ
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní způsoby výuky se zaměřením na waldorfské vzdělávání
Gabriela Klapcová -
Srovnání efektivity tradiční výuky ve školním prostředí a alternativního způsobu výuky v prostředí Městské knihovny a Městského muzea v Sedlčanech
Pavla Kinczerová -
Alternativní způsoby výuky
Kateřina Králičová -
Alternativní způsoby výuky dějin hudby na gymnáziu
Veronika Audyová -
Začlenění alternativních prvků do běžné výuky na 1. stupni základní školy
Iva Marková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ