Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice – Bc. Miroslav Horňák
Bc. Miroslav Horňák
Master's thesis
Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice
The Project of Acquiring New Customers for Spa Luhačovice as a Result of Changes in the Indication List of Spa Treatment at Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie pro společnost Lázně Luhačovice, a.s. s cílem získat nové zákazníky v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči. Práce začíná teoretickými východisky, kde definuji lázeňský cestovní ruch, specifika marketingu v lázeňství a marketingové řízení. V druhé části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe s vyžitím analýz PESTE …moreAbstract:
The Thesis is focused on Creating a Marketing Strategy for the Company Spa Luhačovice, a.s., in Order to Obtain New Customers as a Result of Changes in the Indication List for the Spa Treatment. The Work begins with theoretical Background, where We define a Spa Tourism, specific Marketing Spa and Marketing Management. In the second Part, the theoretical Knowledge is implemented in practice using the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORŇÁK, Miroslav. \textit{Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/dycxpr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horňák, Miroslav. Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Marketing v gastronomii se zaměřením na podporu prodeje
Pavla Lebedeva Pochvalovská -
Marketing podniku Léčebné lázně Konstantinovy Lázně a.s.
Kamila PAUROVÁ -
Sociálny marketing v cestovnom ruchu - analýza regiónu
Lukáš Krajčík -
Management a marketing lázeňství a hoteliérství
Eva Klímová -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Hanna Volosovych