Bc. Miroslav Horňák

Master's thesis

Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice

The Project of Acquiring New Customers for Spa Luhačovice as a Result of Changes in the Indication List of Spa Treatment at Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie pro společnost Lázně Luhačovice, a.s. s cílem získat nové zákazníky v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči. Práce začíná teoretickými východisky, kde definuji lázeňský cestovní ruch, specifika marketingu v lázeňství a marketingové řízení. V druhé části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe s vyžitím analýz PESTE …more
Abstract:
The Thesis is focused on Creating a Marketing Strategy for the Company Spa Luhačovice, a.s., in Order to Obtain New Customers as a Result of Changes in the Indication List for the Spa Treatment. The Work begins with theoretical Background, where We define a Spa Tourism, specific Marketing Spa and Marketing Management. In the second Part, the theoretical Knowledge is implemented in practice using the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Horňák, Miroslav. Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe