Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o. – Bc. Libor ZEZULKA
Bc. Libor ZEZULKA
Diplomová práce
Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o.
Mobile marketing in Anima Publishers s.r.o. company
Anotace:
Tato diplomová práce má svůj cíl v analýze nástrojů mobilního marketingu použitých společností Anima Publisher s.r.o. k propagaci a podpoře svého klíčového produktu AUTO.cz a nových připravovaných produktů či služeb mezi čtenáři v oblasti B2C a inzerenty v oblasti B2B. Práce zároveň poskytuje návrhy na další využití mobilního marketingu za dosažením stanovených cílů. Rozboru aktuální situace a návrhům …víceAbstract:
The goal of these graduation theses is to analyze mobile marketing tools used by Anima Publishers Company to promote and support its crucial product AUTO.cz and other products or services which are in the process of preparation. Both B2B and B2C segments were taken into consideration. The actual state analysis and suggestions of improvements precedes the analysis of current position of mobile marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4922
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEZULKA, Libor. Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Tomáš Kodydek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Ochrana soukromí a marketing
Anna Kajsová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev